Ülünk a vonaton..

...még mindig...

10. nap Krasznojarszk

2015. szeptember 02. 05:55 - tengoo

Reggel 9-kor érkeztünk Krasznojarszkba a szaharai hőségbe, 17°C-ba. Rögtön elindultunk a szállásra egy buszra szállva. A kinyomtatott térkép alapján a 7-es busszal kellett volna menni, de mi okosabbak voltunk és felültünk a benn várakozó egyes buszra, mert ugyanabba az irányba mentek. Persze a másik busz előbb indult, de utána fej-fej mellett haladtunk. Miután leszálltunk a cím felé igyekezve találgattuk, hogy a romos épület vagy az épp épülő ház a hotelünk, végül kiderült, hogy a kettő között egy eldugott sikátorban lapul a mienk.

A buszon ismerkedünk a helyi népszokásokkal. Felszállt egy apuka és anyuka egy babakocsival és egy pár hónapos babával. Apuka a szagához méltóan egy fekete nejlonzacskóban lévő sörrel érkezett amiből a buszon is jóízűen fogyasztott.
Tekeregtünk tovább a városban ebéd/vacsorázót keresve végül megtaláltuk a tökéletes helyet, ami mint utólag kiderült a szállásunktól 100 méterre volt. Itt Dani a szokásos szoljankáját megette, Zsófi pedig kipróbálta az üzbég rizseshúst.
Vacsora után, visszamentünk a szállásra pakolni, blogolni és aludni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andabanda2 2015.09.02. 22:29:34

Csak azt nem értem, hogy ha 15 napja vagytok kint, a blogban miért a 10-ik napnál tartotok?